ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Midea
مدل کالا: WQP8-3802F

بررسی اجمالی

ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F یکی از مدل های ماشین ظرفشویی از برند میدیا با طراحی مدرن و ظرفیت 8 نفر مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط است. برای خرید یک ماشین ظرفشویی باید به این نکات توجه ...

گزینه های موجود

+

ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F

ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F یکی از مدل های ماشین ظرفشویی از برند میدیا با طراحی مدرن و ظرفیت 8 نفر مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط است. برای خرید یک ماشین ظرفشویی باید به این نکات توجه فرمائید: ظرفیت، میزان مصرف، میزان مصرف انرژی، بازوی آبپاشی، کاهش صدا و قابلیت ها.

ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F یکی از مدل های ماشین ظرفشویی از برند میدیا با طراحی مدرن و ظرفیت 8 نفر مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط است.

این ظرفشویی کم مصرف بوده و دارای رده مصرف انرژی A+ میباشد و صدای کم 49 دسی بل در هنگام کار دارد. همچنین مصرف آب این دستگاه در هر سیکل شستشو 8 لیتر میباشد که بسیار به صرفه تر از شستشو ظروف با دست است.

بر روی بدنه ماشین ظرفشویی میدیا کنترل پنلی با نمایشگر LED  قرار گرفته است که میتوانید تنظیمات مربوط به زمان و برنامه های شستشو را انتخاب نمایید. این دستگاه دارای 7 برنامه شستشو و قابلیت شستشوی تاخیری تا 24 ساعت را دارا میباشد.

قفسه ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا مدل WQP8-3802F مجهز به قفسه های مخصوص ظروف و بشقاب بزرگ و نیم طبقه ای برای قرار گیری قاشق و چنگال و نیز فنجان و لیوان است.

از ویژگی های بارز این دستگاه میتوان به سیستم تمیز کننده Self Clean  و  دو بازوی اسپری آب اشاره کرد.

تمامی محصولات میدیا (Midea) دارای گارانتی اصل شرکت بانیان سرویس هستند. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات میدیا میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد پهنا : 55 * عمق : 50 * ارتفاع :59 سانتیمتر
وزن 30 کیلوگرم
مشخصات فنی
تایمر دارد
تعداد برنامه 7 برنامه شستشو
ظرفیت 8 نفر
میزان صدا 49 دسی بل
میزان مصرف آب در هر سیکل 8 لیتر
نمایشگر LED
نوع رومیزی
رده انرژی A+

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.