ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:الگانس
مدل کالا: 12007

بررسی اجمالی

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007 شستشوی لباس ها همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد. در زمان های قدیم همیشه این شستشو ها با دست انجام می گرفت و تبدیل به یک کار سخت و طاقت فرسا شده بود. با ظهور تکنولوژی و پیشرفت ...
+

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007

شستشوی لباس ها همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد. در زمان های قدیم همیشه این شستشو ها با دست انجام می گرفت و تبدیل به یک کار سخت و طاقت فرسا شده بود. با ظهور تکنولوژی و پیشرفت بشر کم کم شاهد ظهور ماشین های لباشویی شدیم. با توجه به پیشرفت فناوری روز به روز به قابلیت های ماشین های لباسشویی اضافه شده است. در هنگام خرید یک ماشین لباسشویی باید به این نکات توجه فرمائید: میزان مصرف آب، میزان مصرف انرژی، توان مصرفی، برنامه شستشو و قفل کودک.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به بررسی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007 میپردازد…

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007 یکی از مدل های ماشین لباسشویی از برند مطرح الگانس است دارای ظرفیت 7 کیلوگرم با رده انرژی +++A، مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط طراحی شده است.
بر روی بدنه
ماشین لباسشویی الگانس کنترل پنلی با نمایشگر LED قرار گرفته است که میتوانید تنظیمات مربوط به زمان و برنامه های شستشو را انتخاب نمایید. این دستگاه دارای 13 برنامه شستشو از جمله برنامه شست و شوی اقتصادی، شست و شوی سریع 20 دقیقه ای، برنامه تعویق شست و شو میباشد. همچنین این دستگاه مجهز به عیب یاب خودکار است.


از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک الگانس مدل 12007 میتوان به قفل کودک، آبکشی الماسه، اتوکشی آسان، حافظه قطع برق، خشک کن با دور 1200 دور دقیقه با قابلیت تنظیم دما از 30 تا 95 درجه سانتی گراد اشاره کرد.


خصوصیات بارز ماشین لباسشویی الگانس :

  • برنامه ی ضد باکتری
  • کنترل هوشمند دما
  • درب بزرگ دوبل 308 میلی متری
  • سیستم خودکار جهت از بین بردن حباب ها و آبکشی اضافی

 

تمامی محصولات الگانس (ELEGANCE) دارای گارانتی 24 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش هستند و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات الگانس میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 60 * 52 * 85 سانتی متر
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
تعداد برنامه 13 برنامه
ظرفیت 7 کیلو
قفل ایمنی قفل کودک
نمایشگر LED
رده انرژی +++A

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.