مایکروویو 30 لیتر عرشیا مدل MV786-1463

مایکروویو 30 لیتر عرشیا مدل MV786-1463

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: MV786-1463

بررسی اجمالی

با توجه به مشغله های زندگی مدرن و کمبود زمان اضافی برای آشپزی معمولا افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که بتوانند با صرف کمترین وقت ممکن بهترین و خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده شان تهیه کنند. دستگاه مایکروویو یا به اصطلاح مایکروفر یکی از همین د...
+

با توجه به مشغله های زندگی مدرن و کمبود زمان اضافی برای آشپزی معمولا افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که بتوانند با صرف کمترین وقت ممکن بهترین و خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده شان تهیه کنند. دستگاه مایکروویو یا به اصطلاح مایکروفر یکی از همین دستگاه هایی است که به کمک افراد آمده تا بتوانند با صرف وقت کمتر غذای خود را آماده کنند. مکانیزم کارکرد دستگاه مایکروویو امواج رادیویی با فرکانس بالا و طول موج کوتاه هستند که مانند پرتوهای قابل رویت نور قسمتی از طیف الکترومغناطیس را تشکیل می دهد. این امواج با توجه به ماده ای که به آن تابیده می شوند جذب یا منکعس می شوند. مواد غذایی با توجه به آب موجود در مواد این امواج را جذب می کنند.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، مایکروویو 30 لیتر عرشیا مدل MV786-1463 را به شما پیشنهاد میدهد. 

مایکروویو 30 لیتر عرشیا مدل MV786-1463 یکی از مدل های مایکروویو از برند عرشیا ساخت کشور چین میباشد و دارای توان مصرفی 1400 وات است. این دستگاه با ظرفیت 30 لیتر مناسب برای مصارف خانگی میباشد. برنامه های پخت تیم دستگاه شامل: کانوکشن، گریل، پخت نوری، بخارپز، جوجه گردان است.

بر روی بدنه دستگاه یک پنل کنترلی لمسی برای انتخاب چندین برنامه پخت و همچنین پخت خودکار همراه با نمایشگر LCD قرار گرفته است. توسط تایمر و ساعت دیجیتال مایکروویو عرشیا به راحتی میتوانید زمان مورد نیاز برای پخت مواد را انتخاب نمایید.

جنس بدنه مایکروویو عرشیا از استیل و درب آن شیشه ای و به صورت آینه ای و ضد حرارت طراحی شده است.

از دیگر ویژگی های مایکروویو عرشیا میتوان به قفل ایمنی کودک، پخت سریع و باز کردن یخ مواد غذایی منجمد اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
قابلیت کانوکشن، گریل، پخت نوری، بخارپز، جوجه گردان
قفل ایمنی دارد
گارانتی دارد
گنجایش 30 لیتر
یخ زدایی دارد
توان مصرفی 1400 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.