مخلوط کن حرفه ای عرشیا مدل BL162-2374

مخلوط کن حرفه ای عرشیا مدل BL162-2374

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: BL162-2374

بررسی اجمالی

گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم ...
+

گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم به حساب می آید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما مخلوط کن حرفه ای عرشیا مدل BL162-2374 را پیشنهاد می کنیم.

این مخلوط کن دارای توان مصرفی و موتور قدرتمند 1600-1200 وات و ظرفیت 1.8 لیتر می باشد که قابلیت میکس کردن، خرد کردن یخ، پوره کردن و تهیه انواع شیک، کوکتل، اسموتی، سوپ و سس ها را دارد. 

جنس پارچ این مخلوط کن از شیشه است که دارای درجه بندی می باشد. تیغه به کار رفته در این مخلوط کن نیز از استنلس استیل است. بر روی بدنه دستگاه یک پنل کنترلی لمسی برای تنظیم زمان و سرعت قرار گرفته است. تمامی قطعات دستگاه قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. بر روی درپوش پارچ دریچه ای برای ورود شکر و مواد دیگر  جهت اضافه کردن مواد در حین کار قرار دارد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات فنی
تنظیمات سرعت دارد
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس پارچ مخلوط کن شیشه ای
گارانتی دارد
گنجایش 1.8 لیتر
توان مصرفی 1200-1600 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.