مخلوط کن راسل هابز مدل آئورا کد 18995

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Aura 18995

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود.


گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم به حساب می آید.


مخلوط کن راسل هابز کد 18995 از سری مدل های آئورا با طراحی سفید میباشد که مناسب برای فضای آشپزخانه مدرن و امروزی است و کاربرد های گوناگونی از جمله خرد کردن، مخلوط کردن انواع میوه و سبزیجات جهت تهیه سوپ و پوره، خرد کردن یخ و ... را دارد. این مخلوط با توان 750 وات علاوه بر عملکرد مخلوط کردن عمل آسیاب را هم به خوبی انجام میدهد. 
تیغه های فولاد ضد زنگ با لبه های دندانه دار دستگاه این امکان را به شما میدهد که مواد سخت و دانه های روغنی، قهوه و آجیل را هم به خوبی خرد و آسیاب نمایید. تیغه ها به راحتی قابل جدا شدن و شستشو میباشند.
ظرف مخلوط کن از شیشه و دارای گنجایش 1.5 لیتر است و بر روی درب مخلوط کن درپوشی برای اضافه کردن مواد به ظرف مخلوط کن در نظر گرفته شده است.

 

مخلوط کن راسل هابزمدل Aura عملکرد آسانی دارد کافیست مواد را به درون ظرف ریخته و سرعت مورد نظر خود را از روی ولوم چرخشی بر روی بدنه دستگاه انتخاب نمایید همچنین سرعت پالس این امکان را به شما میدهد که در لحظه بیشترین سرعت و کارایی را از مخلوط کن داشته باشید. پایه های ضد لغزش دستگاه از لغزیدن در هنگام کار جلوگیری میکند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس ظرف شیشه
ظرفیت 1.5 لیتر
قابلیت مخلوط کن / آسیاب
گارانتی 2 ساله
توان مصرفی 750 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.