مخلوط کن ویداس مدل VIR-3321

مخلوط کن ویداس مدل VIR-3321

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:ویداس
مدل کالا: VIR-3321

بررسی اجمالی

گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم ...
+

گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم به حساب می آید.
مخلوط کن ویداس مدل VIR-3321 از سری مخلوط کن و آسیاب های ویداس با طراحی سفید میباشد که مناسب برای فضای آشپزخانه مدرن و امروزی است و کاربرد های گوناگونی از جمله خرد کردن، مخلوط کردن انواع میوه و سبزیجات جهت تهیه سوپ و پوره، خرد کردن یخ و ... را دارد. این مخلوط با توان 600 وات علاوه بر عملکرد مخلوط کردن عمل آسیاب را هم به خوبی انجام میدهد. 
تیغه های فولاد ضد زنگ با لبه های دندانه دار دستگاه این امکان را به شما میدهد که مواد سخت و دانه های روغنی، قهوه و آجیل را هم به خوبی خرد و آسیاب نمایید. تیغه ها به راحتی قابل جدا شدن و شستشو میباشند.
ظرف مخلوط کن از پیرکس و دارای گنجایش 1.7 لیتر است.

 

مخلوط کن ویداس مدل VIR-3321 عملکرد آسانی دارد کافیست مواد را به درون ظرف ریخته و سرعت مورد نظر خود را از روی ولوم چرخشی بر روی بدنه دستگاه انتخاب نمایید همچنین سرعت پالس این امکان را به شما میدهد که در لحظه بیشترین سرعت و کارایی را از مخلوط کن داشته باشید. پایه های ضد لغزش دستگاه از لغزیدن در هنگام کار جلوگیری میکند.

مشخصات کلی
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس ظرف پیرکس
ظرفیت 1.7 لیتر
قابلیت مخلوط کن / آسیاب
توان مصرفی 600 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.