مخلوط کن ویتال حرفه ای گاستروبک مدل 40986

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 40986

بررسی اجمالی

مخلوط کن یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود زیرا گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند....
+

مخلوط کن یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود زیرا گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند.

در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما دستگاه مخلوط کن ویتال حرفه ای گاستروبک مدل 40986 پیشنهاد می شود.

گاستروبک 40986 با موتور پر قدرت 1000 واتی خود و سیستم ایمنی که موتور بدون قرار گیری پارچ بر روی آن عمل نمی کند یک دستگاه با کیفیت می باشد.

مخلوط کن 40986 قابلیت خرد کردن یخ، انواع میوه ها، تهیه انواع نوشیدنی ها، میلک شیک، کوکتل، سوپ، سس سالسا، رب ها، پوره سبزیجات و غذای کودک را دارا می باشد. 

پارچ 1.75 لیتری از جنس شیشه، مدرج، مقاوم در برابر سرما و گرما و قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی است. به وسیله عملکرد ضربه ای دستگاه می توان مواد سفت را به صورت ضربه ای خرد کرد. تیغه های 6 پره فولادی ضد زنگ دستگاه به گونه ای طراحی شده که مواد را به زیر پارچ هدایت میکند و باعث صرفه جویی در زمان کار دستگاه می شود، همچینی تیغه ها قابل جدا شدن جهت شستشو می باشند.  

گاستروبک 40986 دارای یک ولوم کنترلی برای تنظیم سرعت و 3 دکمه برای تعیین برنامه مخلوط کن می باشد.   

 

از دیگر ویژگی های مخلوط کن گاستروبک مدل 40986 می توان به دهانه شکر ریز روی در پوش پارچ اشاره کرد که امکان اضافه کردن انواع چاشنی را در حین کار فراهم می کند. پایه های ضد لغزش تعبیه شده زیر دستگاه از سر خوردن آن هنگام کار جلوگیری می کند. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

مشخصات کلی
ابعاد قطر 16 سانتی متر، ارتفاع 4 سانتی متر، طول 23 سانتی متر
وزن 4.2 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 3 سرعته
جنس تیغه پروکینیتکس استیل ضد زنگ
جنس پارچ مخلوط کن شیشه ای
ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.75 لیتر
عملکرد پالس ندارد
توان مصرفی 1000 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.