مخلوط کن پیشرفته گاستروبک مدل 41000

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 41000

بررسی اجمالی

مخلوط کن یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود زیرا گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند....
+

مخلوط کن یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود زیرا گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند.

در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما دستگاه مخلوط کن پیشرفته و حرفه ای گاستروبک مدل 41000 پیشنهاد می شود.

گاستروبک 41000 با موتور 1000 واتی و 5 دور سرعت و عملکرد لحظه ای محصولی با قدرت و کیفیت به حساب می آید.

مخلوط کن گاستروبک مدل 41000 قابلیت خرد کردن یخ، میوه ها، اسموتی، انواع کوکتل، سوپ، سس سالسا و غذای کودک را دارا می باشد. 

پارچ 1.5 لیتری از جنس شیشه، مقاوم در برابر حرارت و قابل شستشو در ماشین ظرفشوئی است. تیغه های به کار رفته در این دستگاه 6 پره Kinetix از جنس استیل ضد زنگ جهت عملکرد بهتر می باشد، در ضمن تیغه ها قابل جدا شدن جهت شستشوی بهتر است. دهانه شکر ریز روی درپوش پارچ امکان اضافه کردن انواع چاشنی در حین کار به پارچ را فراهم کرده است. 

مخلوط کن 41000 دارای 7 کلید فشاری می باشد که جهت تنظیمات دستگاه استفاده می شود. دکمه 1 برای میکس کردن، دکمه 2 برای تکه تکه کردن، دکمه 3 برای مخلوط کردن، دکمه 4 برای تهیه اسموتی و دکمه 5 برای پوره کردن می باشند. 

از دیگر ویژگی های این مخلوط کن گاستروبک مدل 41000 می توان به سنسور قطع کننده عملکرد در فشار زیاد و  عملکرد پالس اشاره کرد.

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

مشخصات کلی
ابعاد عرض 17 سانتی متر، ارتفاع 42 سانتی متر، طول 19 سانتی متر
وزن 5.2 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 5 سرعته
جنس تیغه پروکینیتکس استیل ضد زنگ
جنس پارچ مخلوط کن شیشه ای
ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
عملکرد پالس دارد
توان مصرفی 1000 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.