میز اتو ایستاده یونیک مدل UN-7050

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Unique
مدل کالا: UN-7050

بررسی اجمالی

میز اتو ایستاده یونیک مدل UN-7050 اتو کشیدن لباس ها یکی از کارهایی است که خانم های خانه دار معمولا در برنامه کارهای روزانه خود دارند. برای بسیاری از افراد این کار سخت و خسته کننده به نظر می رسد و ترجیح می دهند که اتو کردن لباس های خود را به خشکشوئ...

گزینه های موجود

+

میز اتو ایستاده یونیک مدل UN-7050

اتو کشیدن لباس ها یکی از کارهایی است که خانم های خانه دار معمولا در برنامه کارهای روزانه خود دارند. برای بسیاری از افراد این کار سخت و خسته کننده به نظر می رسد و ترجیح می دهند که اتو کردن لباس های خود را به خشکشوئی بسپارند. اما با داشتن تجهیزات مناسب و کاربردی می توانید این کار خسته کننده را برای خود لذت بخش کنید. میز اتو یکی از مواردی است که در امر اتو کشیدن لباس می تواند شما را یاری کند. در خرید یک میز اتوی خوب باید به این نکات توجه کنید: ابعاد، وزن، ارتفاع، جنس کفی و مقاومت میز اتو.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما میز اتو ایستاده یونیک مدل UN-7050 را معرفی می کنیم.

مهم ترین ویژگی این میز اتو پریزدار بودن آن است که موجب می شود شما در هر جایی از منزل بتوانید از این میز اتو استفاده کنید. پایه های فلزی میز قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و شما می توانید با توجه به قد خود ارتفاع میز را تنظیم کنید. بدنه این میز ساخته شده از پلاستیک مرغوب و مقاوم در برابر فشار زیاد می باشد. این میز همچنین دارای جایگاه قرار دهی اتو است. شبکه مخصوص عبور بخار از زیر میز اتو فرآیند اتو کشی را تسریع می کند. 

مشخصات کلی
ابعاد 110 * 32 * 90 سانتی متر
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
جنس پایه فلزی
جنس کفه کتان

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.