میوه خشک کن عرشیا مدل FD130-1747

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: FD130-1747

بررسی اجمالی

برای پذیرایی در مهمانی ها حتما نباید از میوه های تازه و یا خوراکی های ناسالم استفاده نمود. میوه های خشک بهترین نوع خشکبار و تنقلات هستند که علاوه بر طعم خوشمزه، سرشار از مواد مغذی میباشند و ماندگاری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند. در گذشته برای خ...

گزینه های موجود

+

برای پذیرایی در مهمانی ها حتما نباید از میوه های تازه و یا خوراکی های ناسالم استفاده نمود. میوه های خشک بهترین نوع خشکبار و تنقلات هستند که علاوه بر طعم خوشمزه، سرشار از مواد مغذی میباشند و ماندگاری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند. در گذشته برای خشک کردن مواد غذایی و سبزیجات، آنها را زیر نور خورشید قرار میدادند و امکان رشد میکروب و واکنش های شیمیایی وجود داشت. امروزه میوه و سبزی خشک کن های خانگی به کمک خانم های خانه دار آمده اند تا در کمترین زمان، این کار را انجام دهند. برای خرید میوه خشک کن به توان مصرفی، تعداد و جنس طبقات دقت فرمایید.

میوه خشک کن عرشیا مدل FD130-1747 یکی از دستگاه های کاربردی و با کیفیت از برند عرشیا با طراحی کم حجم و کارآمد با توان مصرفی 250 وات، قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزی، لواشک و گل ها را دارد. این میوه خشک کن دارای 5 طبقه از جنس پلاستیک و مشبک ساخته شده است و عمل خشک کردن میوه ها به صورت جریان هوای یکنواخت در بین طبقات جابه جا میشود و با حفظ ویتامین ها و مواد غذایی آنها، به خوبی میوه ها را خشک میکند.

برای خشک شده بهتر، کافیست میوه ها را نازک و به اندازه 5 میلی متر انجام شود. طبقات دستگاه دارای قابلیت کم شدن دارند تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. 

قبل از اولین استفاده از دستگاه کافیست آن را به مدت 30 دقیقه به صورت خالی روشن نمایید و سپس بشویید و برای استفاده های بعدی خشک نمایید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا میباشد و تمامی محصولات عرشیا دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تعداد طبقات 5 طبقه
گارانتی دارد
توان مصرفی 250 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.