نان پز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48319

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 48319

بررسی اجمالی

نان پز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48319 خانم های خانه دار و کدبانوی ایرانی از دیر باز علاقه به تهیه نان در منزل خود داشته اند. در زمان قدیم با برپا کردن تنور اقدام به تهیه نان های خوشمزه می کردند. اما امروزه با گسترش زندگی شهری و ساختن آپارتمان ها ع...
+

نان پز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48319

خانم های خانه دار و کدبانوی ایرانی از دیر باز علاقه به تهیه نان در منزل خود داشته اند. در زمان قدیم با برپا کردن تنور اقدام به تهیه نان های خوشمزه می کردند. اما امروزه با گسترش زندگی شهری و ساختن آپارتمان ها عملا ایجاد تنور کاری سخت و غیر ممکن است. اما باز هم تکنولوژی دست به کار شده و دستگاهی ساخته شده که نیاز خانم ها به تنور را مرتفع کرده است. دستگاه های نان پز کم کم جای تنور های قدیمی را گرفته اند و خانم ها می توانند راحت تر از گذشته نان های خانگی تهیه کنند.

ما در فروشگاه سیتی کالا به شما دستگاه نان پز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48319 را معرفی می کنیم.

این دستگاه دارای توان مصرفی 600 وات است و شامل 19 برنامه مختلف جهت پخت نان، کیک و دسر می شود. بدنه دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ است که علاوه بر زیبایی که به دستگاه بخشیده تمیز کردن آن را بسیار راحت کرده است. دستگاه دارای دو محفظه می باشد، یک محفظه مخصوص ورز دادن نان است و یک محفظه که روی در دستگاه قرار دارد مخصوص قرار دادن مغزها و میوه ها است. به وسیله این محفظه کوچک تر مغزها جهت ترکیب شدن با نان به داخل ظرف اصلی هدایت می شوند. 

نمایشگر با تایمر 12 ساعته به شما جهت تنظیم زمان پخت کمک می کند. بیشترین زمان جهت پخت نان در این دستگاه 70 دقیقه است. به وسیله پنجره شفاف شیشه ای دستگاه می توانید تمامی روند پخت نان را مشاهده کنید. این دستگاه دارای پایه های ضد لغزش جهت جلوگیری از افتادن و سر خوردن دستگاه در حین کار می باشد. به همراه این دستگاه پیمانه های مختلف جهت اندازه گیری ارائه می شود.

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشند. 

مشخصات کلی
ابعاد 16.5 * 23.3 * 25.5 سانتی متر
وزن 2.27 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
تایمر دارد
طول سیم 0.85 متر
توان مصرفی 600 وات
جنس بدنه استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.