نردبان 4 پله هایلو سری Comfortline مدل 8030407

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Hailo
مدل کالا: 8030407

بررسی اجمالی

نردبان 4 پله هایلو سری Comfortline مدل 8030407 یکی از وسیله های ضروری برای دسترسی به سطوح بالاتر در منزل ، محل کار و انجام کارهای فنی و کشاورزی نردبان است که از زمان های قدیم به صورت چوبی و امروزه انواع نردبان های آلومینیومی و فایبرگلاس در بازار م...
+

نردبان 4 پله هایلو سری Comfortline مدل 8030407

یکی از وسیله های ضروری برای دسترسی به سطوح بالاتر در منزل ، محل کار و انجام کارهای فنی و کشاورزی نردبان است که از زمان های قدیم به صورت چوبی و امروزه انواع نردبان های آلومینیومی و فایبرگلاس در بازار موجود هستند. با نزدیک شدن به عید و ایام خانه تکانی، استفاده از یک نردبان خوب و قابل اطمینان برای هر خانه ای مورد نیاز است.

کارخانه و شرکت هایلو در سال 1947 در کشور آلمان تاسیس گردید. این شرکت بعنوان یک کارخانه حرفه ای و بسیار مدرن از همان ابتدا کار تولید خود را شروع نمود و به عنوان تولید کننده برتر و پیشرو در زمینه ساخت انواع نردبان و سطل های زباله پا به عرصه تولید گذارد. هایلو هر روزه با تکنولوژی جدید و به روز خود و با تنوع دهی فراوان در تولید محصولات بازار خاصی را برای خود در نظر گرفته است و اکنون محصولات هایلو به بیش از 60 کشور مختلف در سراسر جهان صادر و فروخته می شوند.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات هایلو نردبان 3 پله هایلو سری Comfortline مدل 8030307 را به شما پیشنهاد میدهد.

 

نردبان 4 پله هایلو سری Comfortline مدل 8030407 یکی از مدل های نردبان با 4 پله ساخت کشور آلمان، بسیار با کیفیت از جنس آلومینیوم میباشد. این مدل نردبان هایلو از سری کانفورت لاین است که قسمت بالای نردبان یک دستگیره محافظ ریلی برای راحتی کار و یک جای ابزار قرار گرفته است. همچنین دارای یک بند محکم همراه قفل برای آویزان کردن سطل و... تعبیه شده است.

پایه های نردبان هایلو به گونه ای طراحی شده است که برای سطوح مختلف مانند پارکت، فرش و کاشی از لغزش و تکان خوردن نردبان جلوگیری میکند.

اندازه پهنای هر پله از این نردبان 13 سانتیمتر است که به راحتی و اطمینان خاطر میتوانید پای خود را روی پله ها جایگذاری کنید. حداکثر ارتفاع نردبان 260 سانتیمتر و قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارد.


 

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع 260 سانتیمتر
وزن 5.2 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد پله 4 پله
حداکثر تحمل وزن تا 150 کیلوگرم
جنس آلومینیوم

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.