همزن دستی عرشیا مدل HM110-2180

همزن دستی عرشیا مدل HM110-2180

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: HM110-2180

بررسی اجمالی

برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن دستی در هر آشپزخانه ای است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کا...
+

برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن دستی در هر آشپزخانه ای است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند. برای خرید همزن نکاتی همچون کاسه دار و بدون کاسه بودن، جنس همزن، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا همزن دستی عرشیا مدل HM110-2180 را به شما پیشنهاد میکند.

همزن دستی عرشیا مدل HM110-2180، با طراحی شیک و کاربردی مناسب برای فضای آشپزخانه های مدرن امروزی است. موتور قدرتمند این همزن 400 وات با دکمه سرعت تعبیه شده بر روی دسته همزن امکان انتخاب 5 سرعت مختلف را میدهد. عملکرد توربو همزن دستی عرشیا میتواند نسبت به حالت عادی سرعت بیشتری داشته باشد.

جنس بدنه دستگاه از پلاستیک و سری های همزن از استیل ضد زنگ و با کیفیت هستند. دو نوع سری همزن شامل: تخم مرغ زن (همزن) خمیر زن است. دکمه های موجود بر روی دستگاه این امکان را میدهد که به آسانی سری را جدا نموده و قابل شستشو میباشد. به همراه همزن عرشیا یک باکس مخصوص حاوی لوازم جانبی دستگاه ارائه میشود. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا میباشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

 

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 5 سرعت
جنس سری استیل ضد زنگ
عملکرد توربو دارد
گارانتی دارد
توان مصرفی 400 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.