همزن دستی گاستروبک مدل 40980

همزن دستی گاستروبک مدل 40980

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 40980

بررسی اجمالی

همزن دستی برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی در هر آشپزخانه ای یک ضرورت است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کارب...
+

همزن دستی برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی در هر آشپزخانه ای یک ضرورت است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند. برای خرید همزن نکاتی همچون کاسه دار و بدون کاسه بودن، جنس همزن، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. 

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به همزن دستی گاستروبک مدل 40980 را معرفی می کنیم.

توان مصرفی همزن دستی گاستروبک 250 وات است و دارای 5 سرعت متفاوت می باشد که شما می توانید به راحتی بسته به نوع ماده غذایی خود سرعت را تنظیم کنید. همچنین جهت بهبود در سرعت همزدن دستگاه مجهز به عملکرد Turbo نیز می باشد. طراحی همزن ارگونومیک و بسیار زیبا و کار کردن با آن راحت و ساده می باشد.

همزن دستی 40980 دارای دکمه خارج کننده پره است. پره ها از جنس استیل و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. همراه این همزن دو عدد پره خمیرزن و همزن نیز می باشد. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

مشخصات کلی
ابعاد 9 * 15 * 19.5 سانتی متر
وزن 1 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 5 سرعته
توان مصرفی 250 وات
جنس بدنه استیل مات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.