همزن کاسه دار بلانزو مدل BSM-3240

همزن کاسه دار بلانزو مدل BSM-3240

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Bellanzo
مدل کالا: BSM-3240

بررسی اجمالی

همزن کاسه دار بلانزو مدل BSM-3240 برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن دستی در هر آشپزخانه ای است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، ...
+

همزن کاسه دار بلانزو مدل BSM-3240

برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن دستی در هر آشپزخانه ای است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند. برای خرید همزن نکاتی همچون کاسه دار و بدون کاسه بودن، جنس همزن، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما همزن کاسه دار بلانزو مدل BSM-3240 می باشد.

این همزن با توان مصرفی 200 وات دارای 3 سرعت و کاسه چرخان می باشد که به وسیله کلید تعبیه شده بر روی دستگاه سرعت آن قابل تنظیم است. ظرفیت کاسه همزن 2 لیتر است و از جنس استیل می باشد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است که موجب سبکی همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگی شما نمی شود. سری های به کار رفته در همزن کاسه دار بلانزو مدل BSM-3240 از جنس استیل ضد زنگ است و دارای دو جفت سری همزن و خمیرزن می باشد. جهت خارج سازی میله ها از دستگاه می توانید کلید مخصوص روی بدنه را فشار دهید. همزن قابلیت استفاده به صورت دستی و با کاسه را دارد.  

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات بلانزو می باشد. 

مشخصات فنی
جنس کاسه همزن استیل
توان مصرفی 200 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.