همزن کاسه دار عرشیا مدل HM135-2057

همزن کاسه دار عرشیا مدل HM135-2057

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: HM135-2057

بررسی اجمالی

برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن دستی در هر آشپزخانه ای است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کا...
+

برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن دستی در هر آشپزخانه ای است تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند. برای خرید همزن نکاتی همچون کاسه دار و بدون کاسه بودن، جنس همزن، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. 

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما همزن کاسه دار عرشیا مدل HM135-2057 می باشد.

همزن کاسه دار عرشیا مدل HM135-2057 با توان مصرفی 300 وات مناسب برای مصارف خانگی میباشد. این همزن هم به عنوان همزن دستی و هم میتوان ایستاده و همراه با کاسه مورد استفاده قرار گیرد. بر روی بدنه 5 درجه سرعت قرار دارد که به وسیله کلید تعبیه شده بر روی دستگاه قابل تنظیم است. همچنین کلید توربو این امکان را به شما میدهد که در لحظه ظرفیت کاسه همزن برای مایعات 2 لیتر و برای مواد خشک 1 است و از جنس استیل و چرخشی می باشد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است که موجب سبکی همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگی شما نمی شود. سری های به کار رفته در این همزن از جنس استیل ضد زنگ است و دارای دو جفت سری همزن و سری مارپیچ خمیرزن می باشد. جهت خارج سازی میله ها از دستگاه می توانید کلید مخصوص روی بدنه را فشار دهید. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات عرشیا دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
جنس کاسه همزن استیل
گارانتی دارد
گنجایش 2 لیتر
توان مصرفی 300 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.