وافل ساز گاستروبک مدل 42422

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42422

بررسی اجمالی

وافل نوعی نان ترد و شیرین و مشابه بیسکوئیت است که از ترکیب آرد، تخم مرغ، روغن و شکر تهیه می شود. از وافل معمولا برای صبحانه یا عصرانه استفاده می شود و لازمه تهیه آن داشتن دستگاه وافل ساز است. فروشگاه سیتی کالا دستگاه وافل ساز گاستروبک مدل 42422 ر...
+

وافل نوعی نان ترد و شیرین و مشابه بیسکوئیت است که از ترکیب آرد، تخم مرغ، روغن و شکر تهیه می شود. از وافل معمولا برای صبحانه یا عصرانه استفاده می شود و لازمه تهیه آن داشتن دستگاه وافل ساز است.

فروشگاه سیتی کالا دستگاه وافل ساز گاستروبک مدل 42422 را به شما معرفی می کند.

وافل ساز گاستروبک مدل 42422 برای تهیه 2 نوع وافل بلژیکی، کلاسیک، شکلاتی و کره ای مناسب است و دارای 12 تنظیم مختلف برای تعیین رنگ وافل از روشن تا تیره است. صفحه های مشبک عمیق برای پف دادن به وافل های بلژیکی طراحی شده است. توزیع حرارت یکنواخت به تمام سطوح موجب پخت یکدست وافل می شود.

دستگاه وافل ساز 42422 دارای قفل صفحات بر روی بدنه است و از سر ریز شدن مواد جلوگیری می کند. صفحه نمایش  LCD بر روی بدنه دستگاه اطلاعات پخت و زمان باقی مانده پخت قابل مشاهده است. بر روی بدنه وافل ساز گاستروبک دو ولوم کنترلی تعبیه شده که یکی برای انتخاب درجه حرارت دستگاه و دیگری برای تعیین میزان تیرگی و روشنی وافل است.

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد طول 30 سانتی متر، عرض 24 سانتی متر، ارتفاع 14 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تایمر دارد
جنس صفحات نچسب
طول سیم 90 سانتی متر
ظرفیت 2 تکه وافل
قفل ایمنی دارد
توان مصرفی 1000 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.