پلوپز سام مدل RC-5100S

پلوپز سام مدل RC-5100S

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:سام
مدل کالا: RC-5100S

بررسی اجمالی

امروزه با مشغله های کاری، خانم های شاغل فرصت پخت برنج را ندارند و دوست دارند در کوتاهترین زمان برنج دم بکشد. یکی از لوازم پر کاربرد آشپزخانه که به کمک خانم های کدبانو آمده است، پلوپز میباشد. با خیال راحت میتوانید زمان طبخ برنج را مشخص کنید و پس از چن...
+

امروزه با مشغله های کاری، خانم های شاغل فرصت پخت برنج را ندارند و دوست دارند در کوتاهترین زمان برنج دم بکشد. یکی از لوازم پر کاربرد آشپزخانه که به کمک خانم های کدبانو آمده است، پلوپز میباشد. با خیال راحت میتوانید زمان طبخ برنج را مشخص کنید و پس از چند دقیقه برنجی خوشمزه نوش جان فرمایید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا توصیه میکند برای خرید پلوپز به موارد زیر توجه نمایید : امکانات و قابلیت های پلوپز را نسبت به نیازتان در نظر بگیرید. از جمله موارد مهم، قابلیت گرم نگه داشتن برنج تا ساعت ها است. همچنین چند کاره بودن دستگاه یکی از مزیت های آن به حساب می آید. از دیگر ویژگی های پلوپز : جنس قابلمه، تهیه ته دیگ، ظرفیت پلوپز، صفحه نمایش میباشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما پلوپز سام مدل RC-5100S را معرفی می کنیم.

این پلوپز دارای برق مصرفی 220 الی 240 ولت است و ظرفیت 5 لیتر معادل 10 نفر را دارا می باشد. جنس قابلمه داخلی پلوپز از تفلون نچسب با ضخامت 1.7 میلی متر است. 

 پلوپز سام دارای 8 برنامه پخت می باشد از قبیل آرام پز، بخار پز و 3 نوع ته دیگ. به وسیله صفحه نمایش LCD می توانید از روند پخت اطلاع پیدا کنید و یا تنظیمات پخت خود را انجام دهید. از مهمترین ویژگی های این دستگاه قابلیت پیش تنظیم از 24 ساعت قبل است. می توانید با فعال کردن سیستم گرم نگهداشتن اتوماتیک برنج و یا مواد غذایی خود را پس از پخت تا چندین ساعت گرم نگهدارید. این پلوپز دارای خروجی بخار متحرک نیز می باشد که مانع از برگشت بخار آب به داخل مواد غذایی می شود. 

مشخصات فنی
برنامه پخت 8 برنامه پخت
ظرفیت 5 لیتر معادل 10 نفر
نمایشگر دارد
جنس بدنه استیل
جنس جنس قابلمه تفلون نچسب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.