پلوپز مولتی کوکر پیشرفته گاستروبک مدل 42538

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42538

بررسی اجمالی

پلوپز یکی از لوازم پر کاربرد آشپزخانه که به کمک خانم هایکدبانو آمده است. امروزه با مشغله های کاری، خانم های شاغل فرصت پخت برنج را ندارند و دوست دارند در کوتاهترین زمان برنج دم بکشد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا توصیه میکند برای خرید پلوپز به موارد زیر ...
+

پلوپز یکی از لوازم پر کاربرد آشپزخانه که به کمک خانم هایکدبانو آمده است. امروزه با مشغله های کاری، خانم های شاغل فرصت پخت برنج را ندارند و دوست دارند در کوتاهترین زمان برنج دم بکشد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا توصیه میکند برای خرید پلوپز به موارد زیر توجه نمایید : امکانات و قابلیت های پلوپز را نسبت به نیازتان در نظر بگیرید. از جمله موارد مهم، قابلیت گرم نگه داشتن برنج تا ساعت ها است. از دیگر ویژگی های پلوپز : جنس قابلمه، تهیه ته دیگ، ظرفیت پلوپز، صفحه نمایش میباشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما پلوپز مولتی کوکر پیشرفته گاستروبک مدل 42538 را پیشنهاد می کنیم.

این مولتی کوکر با توان مصرفی 760 وات و ظرفیت 3.7 لیتر مناسب برای 16 الی 18 نفر می باشد که شما می توانید به راحتی مهمانی های خود را با آن برگزار کنید. گاستروبک 42538 دارای 6 برنامه پخت از قبیل: ریسوتو، برنج، بخار پز، آرام پز، خورش و سوپ دارد. بدنه دستگاه از جنس استیل می باشد و دستگیره ها در حین پخت داغ نمی شود. 

پلوپز 42538 دارای 6 دکمه می باشد که جهت پخت ریسوتو با گوشت و سبزیجات، آرام پز، بخارپز، روشن و خاموش کردن و غیره می باشد. با استفاده از سیستم گرم نگهدارنده می توانید غذای خود را تا چندین ساعت گرم نگهدارید. همراه پلوپز گاستروبک یک سبد بخار پز نیز می باشد که میتوانید به وسیله آن سبزیجات خود را بخار پز کنید. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد قطر 27 سانتی متر / ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 3.8 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
برنامه پخت 20 برنامه پخت
ظرفیت 3.7 لیتر
توان مصرفی 760 وات
جنس بدنه استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.