پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080

پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:ناسا الکتریک
مدل کالا: NS-3080

بررسی اجمالی

پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 برای تهیه یک خورشت خوشمزه و جا افتاده آرام پز بهترین گزینه میباشد. همچنین میتوانید با خرید یک آرام پز خوب، غذا را تا چندین ساعت به حال خود رها کنید و اجازه دهید تا حسابی بپزد. برای خرید آرام پز به نکات زیر ...
+

پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080

برای تهیه یک خورشت خوشمزه و جا افتاده آرام پز بهترین گزینه میباشد. همچنین میتوانید با خرید یک آرام پز خوب، غذا را تا چندین ساعت به حال خود رها کنید و اجازه دهید تا حسابی بپزد. برای خرید آرام پز به نکات زیر توجه نمایید: گنجایش آرام پز نسبت به نیاز و داشتن ظرف جداگانه. همچنین امروزه با مشغله های کاری، خانم های شاغل فرصت پخت برنج را ندارند و دوست دارند در کوتاهترین زمان برنج دم بکشد. یکی از لوازم پر کاربرد آشپزخانه که به کمک خانم های کدبانو آمده است، پلوپز میباشد. با خیال راحت میتوانید زمان طبخ برنج را مشخص کنید و پس از چند دقیقه برنجی خوشمزه نوش جان فرمایید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا توصیه میکند برای خرید پلوپز به موارد زیر توجه نمایید : امکانات و قابلیت های پلوپز را نسبت به نیازتان در نظر بگیرید. از جمله موارد مهم، قابلیت گرم نگه داشتن برنج تا ساعت ها است. همچنین چند کاره بودن دستگاه یکی از مزیت های آن به حساب می آید. از دیگر ویژگی های پلوپز : جنس قابلمه، تهیه ته دیگ، ظرفیت پلوپز، صفحه نمایش میباشد.

 

پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 دارای توان مصرفی 860 وات و ظرفیت 5 لیتر مناسب برای جمعیت های 2 تا 10 نفری است. پلوپز ناسا با طراحی مدرن با بدنه ی پلاستیکی و درب آلومینیومی طراحی شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری تمیز کردن پلوپز را نیز راحت تر کرده است. قابلمه پلوپز از آلومینیوم با روکش دولایه نچسب است و غذایی سالم برای شما به ارمغان می آورد.

این دستگاه تنظیمات مختلفی برای پخت انواع مواد غذایی دارد. نحوه کار کردن با پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک بسیار راحت است زیرا تمامی دکمه های آن دارای نوشته های عملکرد از جمله روشن و خاموش کردن، دکمه گرم نگهداشتن، برنامه های از پیش تعیین شده، منوی انتخاب نوع غذا، نوع پخت و تایمر 24 ساعته می باشد و شما می توانید تنظیمات مربوط به پخت غذای مورد نظر خود را انجام دهید و توسط نمایشگر دیجیتالی مشاهده نمایید. 

به همراه پلوپز و آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3080 دو قاشق پلاستیکی و پیمانه مدرج ارائه میشود.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات ناسا الکتریک می باشد.

مشخصات فنی
اقلام دو قاشق پلاستیکی
تایمر دارد
ظرفیت 5 لیتر
نمایشگر دارد
توان مصرفی 860 وات
جنس بدنه پلاستیک و استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.