پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:ناسا الکتریک
مدل کالا: NS-1114

بررسی اجمالی

پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114 در هوای گرم از ابزارها و وسایل متعددی جهت خنک سازی محیط استفاده می شود از قبیل پنکه، کولر، کولر گازی و غیره. پنکه ها یکی از پر مصرف ترین این ابزارها هستند که در چندین مدل مانند ایستاده، رومیزی و سقفی در بازار ...
+

پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114

در هوای گرم از ابزارها و وسایل متعددی جهت خنک سازی محیط استفاده می شود از قبیل پنکه، کولر، کولر گازی و غیره. پنکه ها یکی از پر مصرف ترین این ابزارها هستند که در چندین مدل مانند ایستاده، رومیزی و سقفی در بازار موجود می باشند.

در هنگام خرید پنکه به این نکات توجه فرمائید: تعداد پره، توان مصرفی، میزان مصرف انرژی و قابلیت تنظیم ارتفاع.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک به شما پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114 را معرفی می کنیم.

پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114 دارای توان مصرفی 55 وات است و 5 پره از جنس پلاستیک با حفاظ فلزی 16 اینچی دارد که به خوبی فضای محیط را خنک میکند. جنس بدنه ی پنکه ترکیبی از فلز و پلاستیک طراحی شده است.

بر روی بدنه پنکه دیجیتالی ناسا پنل کنترلی قرار دارد که می توانید تنظیمات مربوط به سرعت باد در 3 سطح کم، متوسط و زیاد را انتخاب نمایید. جهت حرکت باد در این پنکه به صورت نوسانی و چرخش 180 درجه است. همچنین 4 دکمه برای انتخاب زمان پنکه از نیم ساعت تا 4 ساعت قرار گرفته است و با تنظیم تایمر تا 7.5 ساعت بعد به طور خودکار خاموش میشود. با استفاده از دکمه ی MODE نیز میتوانید حالت باد مورد نظر خود را در سه حالت نرمال، طبیعی و خواب تنظیم نمایید. 

از دیگر ویژگی های پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114 میتوان به کنترل از راه دور و افزایش و کاهش لوله ی تلسکوپی دستگاه جهت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

مشخصات فنی
تعداد پره 5 پره
تنظیمات سرعت 3 سرعت
قابلیت تنظیم ارتفاع / تایمر
کنترل از راه دور دارد
توان مصرفی 55 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.