چای ساز دیجیتال بلانزو مدل BTM-2140

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Bellanzo
مدل کالا: BTM-2140

بررسی اجمالی

چای ساز دیجیتال بلانزو مدل BTM-2140 چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها...
+

چای ساز دیجیتال بلانزو مدل BTM-2140

چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری و قوری ها جای خود را به دستگاه های چای ساز دادند. چای ساز های موجود در بازار از تنوع و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات بلانزو میباشد.

چای ساز بلانزو مدل BTM-2140 همراه با کفی اضافی، یکی از مدل های چایساز بلانزو با طراحی شیک و مدرن میباشد. این چای ساز دارای توان مصرفی 2000 وات به گونه ای طراحی شده که جنس قوری شیشه ای و جنس کتری استیل سفید، زیبایی این چای ساز را دو چندان کرده است. ظرفیت قوری 1.5 لیتر و ظرفیت کتری 1.7 است که مناسب برای مصارف خانگی و مهمانی ها میباشد.

از دیگر ویژگی های چای ساز بلانزو مدل 2140 میتوان به صفحه گرم نگه دارنده کتری، چرخش 360 درجه روی صفحه، با استفاده از دکمه های لمسی بر روی صفحه چایساز میتوانید دمای دلخواه خود را تنظیم کنید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات بلانزو می باشد. 

مشخصات فنی
ظرفیت قوری : 1.5 لیتر - کتری : 1.7 لیتر
توان مصرفی 2000 وات
جنس بدنه قوری: پیرکس - کتری : استیل سفید

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.