چای ساز دیجیتال عرشیا مدل T162-2245

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: T162-2245

بررسی اجمالی

چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری و قوری ها جای خود را به دستگاه ...
+

چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری و قوری ها جای خود را به دستگاه های چای ساز دادند. چای ساز های موجود در بازار از تنوع و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند. 

چای ساز دیجیتال عرشیا مدل T162-2245 یکی از مدل های چایساز عرشیا با طراحی شیک و مدرن میباشد. این چای ساز دارای توان مصرفی 2400 وات به گونه ای طراحی شده که جنس قوری شیشه ای و جنس کتری استیل سفید، زیبایی این چای ساز را دو چندان کرده است. ظرفیت قوری 1.5 لیتر و ظرفیت کتری 1.7 است که مناسب برای مصارف خانگی و مهمانی ها میباشد.

از دیگر ویژگی های چای ساز عرشیا مدل 2245 میتوان به صفحه گرم نگه دارنده کتری، چرخش 360 درجه روی صفحه اشاره کرد. همچنین با استفاده از دکمه های لمسی بر روی صفحه چای ساز میتوانید دمای دلخواه خود را تنظیم کنید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

 

مشخصات فنی
ظرفیت کتری: 1.7 لیتر / قوری : 1.5 لیتر
قابلیت گرم نکهدارنده / چرخش 360 درجه
توان مصرفی 2400 وات
جنس کتری : استیل / قوری: چینی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.