چای ساز سانی مدل SKT-1980 چای ساز

چای ساز سانی مدل SKT-1980

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:سانی
مدل کالا: SKT-1980

بررسی اجمالی

چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری و قوری ها جای خود را به دستگاه ...
+

چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری و قوری ها جای خود را به دستگاه های چای ساز دادند. چای ساز های موجود در بازار از تنوع و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا چای ساز سانی مدل  SKT-1980 را پیشنهاد می کنیم.

توان مصرفی این چای ساز 2000 وات و توان گرم نگهدارنده آن نیز 70 وات است. کتری چای ساز با جنس بدنه سرامیک دارای 1.7 لیتر ظرفیت و قوری آن با بدنه از جنس پیرکس دارای 1.5 لیتر ظرفیت می باشد. داخل قوری چای ساز یک عدد فیلتر استیل جدا شدنی نیز قرار دارد. دکمه خاموش و روشن کردن کتری درست در قسمت زیرین دسته کتری قرار دارد و به هنگام روشن کتری چراغ نشانگر آبی رنگ که دور بدنه کتری است روشن می شود. 

کتری و قوری چای ساز به صورت کنار همی بر روی یک پایه متصل به سیم برق قرار دارند که موجب چرخش 360 درجه کتری و قوری می گردد در نتیجه برای افراد چپ دست هم نیز قابل استفاده می باشد. صفحه زیرین قوری مجهز به سیستم گرم نگهدارنده است و تا چندین دقیقه چای را گرم نگه می دارد. پایه چای ساز دارای دکمه های لمسی جهت خاموش و روشن کردن، تنظیم دما و انتخاب چای یا قهوه می باشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات سانی است. محصولات سانی دارای 1 سال گارانتی شرکت سانی می باشند. 

مشخصات کلی
ابعاد طول 42 سانتی متر / عرض 22 سانتی متر / ارتفاع 28 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
ظرفیت کتری 1.7 لیتر / قوری 1.5 لیتر
نشانگر سطح آب دارد
توان مصرفی 2000 وات
جنس بدنه کتری سرامیک / قوری پیرکس
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.