چای ساز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 43970

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 43970

بررسی اجمالی

چای ساز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 43970 چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور...
+

چای ساز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 43970

چای یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های مردم جهان و ایران است و بسیاری از افراد تمایل دارند بعد از یک روز کاری سخت خستگی خود را با نوشیدن یک فنجان چای به در کنند. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری و قوری ها جای خود را به دستگاه های چای ساز دادند. چای ساز های موجود در بازار از تنوع و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا دستگاه چای ساز هوشمند مورفی ریچاردز مدل 43970 را پیشنهاد می کنیم.

این چای ساز دارای توان مصرفی 2200 وات است و ظرفیت 1 لیتر معادل 6 فنجان دارد. چای ساز مورفی ریچاردز دارای یک تکنولوژی بی نظیری برای دم کردن چای است. برای دم کردن چای در این دستگاه ابتدا باید آب را داخل کتری ریخته و سپس چای را درون صافی قیفی از جنس استیل ریخت. صافی را درون مخزن داخل کتری قرار دهید و سپس از طریق پنل کنترلی روی بدنه تنظیمات حرارت را انجام دهید، پس از رسیدن آب به نقطه جوش، از طریق دستگیره بخار آب به درون مخزن رسیده و با چای ترکیب می شود، در نهایت بعد از چند دقیقه چای دم می آید. 

این چای ساز دارای 3 درجه تنظیم حرارت برای دم کردن چای می باشد که به وسیله پنل کنترلی قابل تنظیم است. فیلتر متحرک دستگاه نیز ضد رسوب و قابل شستشو می باشد. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشند. 

 

مشخصات کلی
ابعاد 178 * 251 * 280 میلی متر
وزن 1.4 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
طول سیم 0.75 متر
ظرفیت 1 لیتر معادل 6 فنجان
توان مصرفی 2200 وات
جنس بدنه ترکیب پلاستیک و شیشه

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.