کتری برقی حرفه ای گاستروبک مدل 42427

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42427

بررسی اجمالی

کتری برقی مناسب ترین گزینه برای تهیه آب جوش در سریع ترین زمان ممکن است. کتری برقی توسط المنت های تعبیه شده در زیر کتری، جوشاندن آب را انجام میدهد و گرما را به طور یکنواخت در کتری انتقال میدهد. در هنگام خرید کتری برقی به موارد زیر توجه نمایید: جنس بدن...
+

کتری برقی مناسب ترین گزینه برای تهیه آب جوش در سریع ترین زمان ممکن است. کتری برقی توسط المنت های تعبیه شده در زیر کتری، جوشاندن آب را انجام میدهد و گرما را به طور یکنواخت در کتری انتقال میدهد. در هنگام خرید کتری برقی به موارد زیر توجه نمایید: جنس بدنه کتری که با توجه به سلیقه شما میتواند شیشه ای، سرامیکی، پلاستیکی و یا فلزی انتخاب شود، گنجایش کتری برقی، خاموش کننده خودکار، نشانگر درجه حرارت.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما کتری برقی پیشرفته حرفه ای گاستروبک مدل 42427 را پیشنهاد می کنیم.

توان مصرفی کتری برقی گاستروبک 2400 وات است و 1.5 لیتر ظرفیت دارد. کتری بر روی یک پایه که به سیم برق متصل است قرار دارد که موجب چرخش 360 درجه کتری می شود. سیم کتری قابل جمع شدن زیر پایه است که فضای کمتری را اشغال می کند. کتری برقی 42427 در قسمت دهانه خروجی آب مجهز به یک فیلتر رسوب گیر می باشد که به راحتی قابل جداشدن و شستشو می باشد. نکته جالبی که درباره این کتری وجود دارد تغییر رنگ بدنه کتری در دماهای مختلف از آب تا قرمز می باشد. 

گاستروبک 42427 بعد از اینکه به دمای آب جوش برسد به صورت خودکار قطع می شود و با استفاده از عملکرد تصفیه آب به مدت 3 دقیقه فرآیند میکروب کشی را انجام می دهد و آب را تفصیه می کند. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد 22 * 15 * 25 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
فیلتر قابل شستشو دارد
نشانگر سطح آب دارد
توان مصرفی 2400 وات
جنس بدنه استیل
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.