کتری برقی راسل هابز کد 20760

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Clarity 20760

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود.

 

برای سرعت بخشیدن به امور منزل، همواره دنبال وسایلی هستیم که در کمترین زمان ممکن آن را انجام دهد. برای دم کردن چای، دم نوش، قهوه و... نیاز به آب جوش است و کتری های معمولی روی گاز این کار را در زمان طولانی انجام میدهند. اگر برای تهیه آب جوش زمان کافی را ندارید، کتری برقی انتخاب مناسبی برای شماست. کتری برقی توسط المنت های تعبیه شده در زیر کتری، جوشاندن آب را انجام میدهد و گرما را به طور یکنواخت در کتری انتقال میدهد. در هنگام خرید کتری برقی به موارد زیر توجه نمایید: جنس بدنه کتری که با توجه به سلیقه  شما میتواند شیشه ای، سرامیکی، پلاستیکی و یا فلزی انتخاب شود، گنجایش کتری برقی، خاموش کننده خودکار، نشانگر درجه حرارت.

کتری برقی راسل هابز کد 20760 مدل clarity دارای طراحی مدرن، زیبا و منحصر به فرد با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و شیشه و نقره ای و حک برجسته از لوگوی راسل هابز زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان میکند. این کتری برقی با گنجایش 1 لیتر تا شش فنجان را آماده میکند.

از مزایای این کتری برقی جنس شیشه ای آن است که به شما اجازه میدهد جوش آب را مشاهده نمایید و نور آبی رنگ زیبایی هنگام جوشیدن در کتری برقی روشن میشود. همچنین کتری برقی راسل هابز دارای سیستم تصفیه آب است که با حذف ناخالصی و کاهش میزان آهک و کلر، آب جوش کاملا نصفیه شده و سالم را در اختیار شما قرار میدهد که باعث میشود آب جوش طعم و مزه بهتری داشته باشد.

از دیگر ویژگی های کتری برقی راسل هابز میتوان به : فیلتر قابل شستشو و جابه جایی، دستگیره های ارگونومیک و نرم، چرخش 360 درجه بر روی پایه، خاموش کن اتوماتیک، محفظه جمع آوری سیم، المنت های حراراتی پنهان اشاره کرد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
قابلیت چرخش 360 درجه دارد
گارانتی 2 ساله
گنجایش 1 لیتر
توان مصرفی 2200 وات
جنس بدنه فولاد ضد زنگ و شیشه ای

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.