کتری برقی مورفی ریچاردز مدل 102020

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 102020

بررسی اجمالی

کتری برقی مورفی ریچاردز مدل 102020 برای سرعت بخشیدن به امور منزل، همواره دنبال وسایلی هستیم که در کمترین زمان ممکن آن را انجام دهد. برای دم کردن چای، دم نوش، قهوه و... نیاز به آب جوش است و کتری های معمولی روی گاز این کار را در زمان طولانی انجام می...
+

کتری برقی مورفی ریچاردز مدل 102020

برای سرعت بخشیدن به امور منزل، همواره دنبال وسایلی هستیم که در کمترین زمان ممکن آن را انجام دهد. برای دم کردن چای، دم نوش، قهوه و... نیاز به آب جوش است و کتری های معمولی روی گاز این کار را در زمان طولانی انجام میدهند. اگر برای تهیه آب جوش زمان کافی را ندارید، کتری برقی انتخاب مناسبی برای شماست. کتری برقی توسط المنت های تعبیه شده در زیر کتری، جوشاندن آب را انجام میدهد و گرما را به طور یکنواخت در کتری انتقال میدهد. در هنگام خرید کتری برقی به موارد زیر توجه نمایید: جنس بدنه کتری که با توجه به سلیقه  شما میتواند شیشه ای، سرامیکی، پلاستیکی و یا فلزی انتخاب شود، گنجایش کتری برقی، خاموش کننده خودکار، نشانگر درجه حرارت.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما کتری برقی شیشه ای مورفی ریچاردز مدل 102020 را پیشنهاد می کنیم.

این کتری برقی دارای توان مصرفی 3000 وات و جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ می باشد. ظرفیت  کتری مورفی ریچاردز 1.5 لیتر است و در قسمت خروجی آب جوش دارای یک فیلتر ضد رسوب فلزی می باشد. این کتری بر روی یک پایه متصل به سیم برقی قرار می گیرد و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. 

دستگیره کتری از جنس عایق مقاوم در برابر حرارت می باشد. بعد از به جوش آمدن کتری صدای سوت از کتری خارج می شود. قسمت کناری کتری یک قسمت شفاف درجه بندی شده قرار دارد که میزان آب موجود در کتری را نشان می دهد. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 27 * 22 * 22 سانتی متر
وزن 1.4 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
ظرفیت 1.5 لیتر
نشانگر سطح آب دارد
توان مصرفی 3000 وات
جنس بدنه فولاد ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.