کف خامه ساز گاستروبک مدل 42399

کف خامه ساز گاستروبک مدل 42399

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42399

بررسی اجمالی

کف خامه ساز گاستروبک مدل 42399 کف شیر ساز برای تهیه کاپوچینو و دیگر قهوه های با شیر یک دستگاه ضروری است. از میان تمام نوشیدنی های گرم دنیا همچنان قهوه بیشترین میزان استفاده را در بین مردم دارد. بسیاری از افراد قهوه خود را با شیر میل میکنند. قهوه ب...
+

کف خامه ساز گاستروبک مدل 42399

کف شیر ساز برای تهیه کاپوچینو و دیگر قهوه های با شیر یک دستگاه ضروری است. از میان تمام نوشیدنی های گرم دنیا همچنان قهوه بیشترین میزان استفاده را در بین مردم دارد. بسیاری از افراد قهوه خود را با شیر میل میکنند. قهوه با شیر انواع مختلفی دارد از قبیل لاته، کاپوچینو و لاته ماکیاتو.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا  به شما دستگاه کف خامه ساز گاستروبک مدل 42399 را معرفی می کنیم.

کف خامه ساز گاستروبک مدل 42399 یک کف خامه ساز می باشد که برای شیر گرم  و یا کاکائو مناسب است. قدرت موتور کف خامه ساز 500 وات است و یک عملکرد کم صدا دارد. تهیه کف خامه در این دستگاه تنها 3 دقیقه زمان می برد و توان تهیه کف خامه به ظرفیت 250 میلی لیتر را دارد.  

از جمله ویژگی های کف خامه ساز گاستروبک می توان به قابلیت عمل آوری کف شیر جهت لاته، ماکیاتو، کاپوچینو، میلک شیک و هات چاکلت اشاره کرد و حدود 350 میلی لیتر کف شیر در یک دقیقه تهیه می کند.  

گاستروبک 42399 بر روی یک پایه متصل به سیم قرار دارد و دکمه خاموش و روشن شدن دستگاه بر روی این پایه قرار گرفته است. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

مشخصات کلی
ابعاد 25 * 15.5 * 20 سانتی متر
وزن 898 گرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
توان مصرفی 500 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.