کولر گازی گوسونیک مدل GAC-3318

کولر گازی گوسونیک مدل GAC-3318

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GOSONIC
مدل کالا: GAC-3318

بررسی اجمالی

کولر گازی گوسونیک مدل GAC-3318 در روزهای گرم تابستان مخصوصا در مناطق گرمسیری، وسایل خنک کننده هوا مانند پنکه و یا کولرهای آبی جوابگوی گرمی هوا نیست به همین دلیل کولرهای گازی با قدرت و سرمایش بیشتری روی کار آمدند تا لذت فصل تابستان بیشتر احساس شود....
+

کولر گازی گوسونیک مدل GAC-3318

در روزهای گرم تابستان مخصوصا در مناطق گرمسیری، وسایل خنک کننده هوا مانند پنکه و یا کولرهای آبی جوابگوی گرمی هوا نیست به همین دلیل کولرهای گازی با قدرت و سرمایش بیشتری روی کار آمدند تا لذت فصل تابستان بیشتر احساس شود. کولرهای گازی در 3 نوع اسپلیت، پنجره ای و ایستاده هستند. برای خرید یک کولر گازی خوب به نکات زیر توجه فرمایید: قدرت و توان سرمایش، انتخاب کولر گازی براساس متراژ، برچسب انرژی، تعداد و نوع کمپرسور، میزان مصرف برق، پرتاب باد.

یکی از مدل های کولر گازی با طراحی زیبا و منحصر به فرد و کیفیت بالا، کولر گازی گوسونیک مدل GAC-3318 میباشد. این دستگاه در دسته کولر گازی از نوع اسپیلت دیواری قرار میگیرد. کولر گازی گوسونیک با توان سرمایشی 18000 به خوبی محیط را خنک میکند و دارای مصرف انرژی B است که از نسل کمپرسورهای روتاری T3 بهره میبرد.

از ویژگی های بارز کولر گازی گوسونیک میتوان به فیلتر تصفیه هوا، فیلتر ضد باکتری اشاره کرد که علاوه بر تصفیه نمودن فضا و بو زدایی، گرد و غبار موجود در هوا را استریل میکند.

بر روی دستگاه نمایشگر LED تعبیه شده است که میتوانید درجه سرمایش محیط را مشاهده نمایید. کولرگازی توسط سنسور خود تشخیص از سرد شدن بیش از حد هوای محیط جلوگیری میکند. همچنین دارای سیستم حفاظت و قطع خودکار پس از 10 ساعت و شروع مجدد دستگاه میباشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات گوسونیک میباشد.

مشخصات فنی
تایمر دارد
توان سرمایش 18000 BTU/Hr
عملکرد سرمایش
عملکرد توربو دارد
فیلتر دارد
نمایشگر LED
رده انرژی B

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.