گرامافون 5 کاره والتر مدل 1724

گرامافون 5 کاره والتر مدل 1724

1,400,000 تومان
موجودی: در انبار
مدل کالا: Walther 1724

بررسی اجمالی

در دنیای مدرن امروزی، داشتن وسایل و لوازم قدیمی حس خوب و خاطرات گذشته را در دل آدمی زنده نگه میدارد. وسایلی چون رادیو، گرامافون و ... جای خود را به تکنولوژی جدید تر داده اند. امروزه این وسایل را میتوان کمی حرفه ای تر از قبل تهیه نمود و این حس نوستالژ...
+

در دنیای مدرن امروزی، داشتن وسایل و لوازم قدیمی حس خوب و خاطرات گذشته را در دل آدمی زنده نگه میدارد. وسایلی چون رادیو، گرامافون و ... جای خود را به تکنولوژی جدید تر داده اند. امروزه این وسایل را میتوان کمی حرفه ای تر از قبل تهیه نمود و این حس نوستالژی را حفظ کرد.

گرامافون 5 کاره والتر مدل 1724 یکی از محصولات برند با کیفیت والتر با کارایی و قابلیت های متنوع است. این گرامافون از جنس بدنه چوب و صفحه شیپوری از فایبرگلاس است و بر خلاف ظاهر کلاسیک خود، دارای قدرت موتور 3 سرعته، سیستم رادیو AM/FM، درگاه USB، دستگاه پخش CD/MP3، قابلیت پخش از طریق بلوتوث و بلندگوی استریو میباشد که تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد. این دستگاه دارای ارتفاع شیپور 70 سانتیمتر است.

تمامی محصولات والتر دارای گارانتی طلایی 2 ساله شرکت والتر میباشند همچنین فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات والتر Walther است.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع شیپور 70 سانتی متر
مشخصات فنی
قابلیت دارای سیستم رادیو AM/FM / درگاه USB / دستگاه پخشCD MP3/ قابلیت پخش از طریق بلوتوث/بلندگوی استریو
گارانتی 2 ساله شرکت والتر
جنس چوب و فایبر گلاس

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.