گلدان کریستال 24 سانتیمتری ناخمن مدل سفیر کد 80501

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: Saphir 80501

بررسی اجمالی

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از ب...
+

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.

گلدان کریستال ناخمن کد 80501 از مدل سفیر با طراحی خاص و منحصر به فرد با ظاهری شکیل، همچنین درخشندگی و شفافیت در ساخت انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. ناخمن آلمان از جنس کریستال بدون سرب و برای موارد پذیرایی و مصرفی به راحتی میتوان مورد استفاده قرار گیرد. این گلدان دارای ارتفاع 24 سانتیمتر است. برای داشتن یک پذیرایی بی نظیر میتوانید ست کامل از مدل سفیر را از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا خریداری نمایید.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع : 24 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.