گوشت کوب برقی 3 کاره عرشیا مدل HB130-2061

گوشت کوب برقی 3 کاره عرشیا مدل HB130-2061

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: HB130-2061

بررسی اجمالی

گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر های شما را کم کرده است. گوشت کوب برقی بهترین جایگ...
+

گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر های شما را کم کرده است. گوشت کوب برقی بهترین جایگزین برای گوشت کوب های قدیمی هستند. شما به وسیله گوشت کوب برقی نه تنها می توانید گوشت کوبیده داشته باشید بلکه می توانید اکثر مواد غذایی خود را با آن میکس کنید مانند سوپ، فرنی، مواد کتلت و…

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، گوشت کوب برقی 3 کاره عرشیا مدل HB130-2061 را به شما پیشنهاد میدهد.

گوشت کوب برقی یک وسیله کاربردی است که مدل های مختلفی از آن امروزه در هر آشپزخانه ای پیدا میشود. گوشت کوب برقی 3 کاره عرشیا مدل HB130-2061 با توان مصرفی 500 وات دارای 3 عملکرد متفاوت شامل خردکن دستی برای خردکردن انواع سبزیجات خشک، دارچین، سماق، تهیه انواع پوره وسس و خرد کن کوچک جهت خردکردن انواع سبزیجات، گوشت، پیاز و ... و عملکرد دیگر همزن برای تهیه مواد اولیه شیرینی و کیک میباشد. تیغه های به کار رفته در این سرویس همزن از استیل ضد زنگ میباشد و به راحتی مواد را خرد و له میکند.

بر روی دسته گوشتکوب برقی دو دکمه برای تنظیمات سرعت در 5 مرحله قرار دارد که دکمه ها به راحتی و با لمس شروع به انجام کار میکنند.

ظرف خرد کن یا گنجایش 800 میلی لیتر و لیوان نیز با گنجایش 500 میلی لیتر در نظر گرفته شده است. پایه های این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از لغزش هنگام کار جلوگیری میکند.

تیغه ها و ظروف این گوشت کوب برقی 3 کاره قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

تمامی محصولات عرشیا دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا میباشد.

مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 5 سرعته
جنس تیغه استیل ضد زنگ
ظرفیت خرد کن : 800 میلی لیتر / لیوان : 500 میلی لیتر
توان مصرفی 500 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.