گوشت کوب برقی مورفی ریچاردز مدل 402050

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 402050

بررسی اجمالی

گوشت کوب برقی مورفی ریچاردز مدل 402050 گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر های شما...
+

گوشت کوب برقی مورفی ریچاردز مدل 402050

گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر های شما را کم کرده است. گوشت کوب برقی بهترین جایگزین برای گوشت کوب های قدیمی هستند. شما به وسیله گوشت کوب برقی نه تنها می توانید گوشت کوبیده داشته باشید بلکه می توانید اکثر مواد غذایی خود را با آن میکس کنید مانند سوپ، فرنی، مواد کتلت و غیره.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما گوشت کوب برقی مورفی ریچاردز مدل 402050 را معرفی میکنیم.

این دستگاه دارای توان مصرفی 650 وات است و 8 سرعت متفاوت دارد که از طریق دکمه چرخشی بالای دستگاه قابل تنظیم است. در هنگام استفاده از مواد غذایی سفت و غلیظ می توانید از عملکرد توربو دستگاه استفاده کنید. این گوشت کوب برقی دارای یک عدد لیوان پلاستیکی مدرج به همراه در پوش است که می توانید مواد غذایی خود را داخل این ظرف میکس کرده و تا چندین ساعت داخل یخچال نگهداری کنید. 

جنس بدنه گوشت کوب برقی از پلاستیک بوده و جنس میله از استیل ضد زنگ می باشد. طراحی ارگونومیک دستگاه موجب شده گوشت کوب به راحتی داخل دست جای بگیرد. تیغه های دستگاه 4 پره و از استیل ضد زنگ بسیار تیز و برنده است. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای گارانتی 12 ماهه شرکت ایده آل سرویس می باشند. 

مشخصات کلی
ابعاد 6.5 * 6.5 * 39* سانتی متر
وزن 0.98 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
جنس تیغه استیل ضد زنگ
ظرفیت ظرفیت لیوان 0.5 لیتر
عملکرد توربو دارد
توان مصرفی 650 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.