گوشت کوب برقی میله ای پیشرفته گاستروبک مدل 40974

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 40974

بررسی اجمالی

گوشت کوب برقی میله ای پیشرفته گاستروبک مدل 40974 گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که درد...
+

گوشت کوب برقی میله ای پیشرفته گاستروبک مدل 40974

گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر های شما را کم کرده است. گوشت کوب برقی بهترین جایگزین برای گوشت کوب های قدیمی هستند. شما به وسیله گوشت کوب برقی نه تنها می توانید گوشت کوبیده داشته باشید بلکه می توانید اکثر مواد غذایی خود را با آن میکس کنید مانند سوپ، فرنی، مواد کتلت و غیره.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما گوشت کوب برقی میله ای پیشرفته گاستروبک مدل 40974 را معرفی میکنیم.

گوشت کوب برقی گاستروبک مدل 40974 دارای توان مصرفی 800 وات است که موتور بسیار پر قدرت با طول عمر بالایی دارد. به وسیله 10 سرعت تنظیم موتور می توانید بسته به نوع مواد غذایی خود درجه سرعت را تنظیم کنید. از مزیت های این دستگاه دارا بودن عملکرد Turbo می باشد. به همراه این گوشت کوب برقی یک لیوان مخصوص به گنجایش 800 میلی لیتر با درب جهت استفاده در یخچال برای تهیه انواع سس، شیک و اسموتی می باشد. همچنین گاستروبک مدل 40974 یک عدد ظرف درب دار جهت خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی به گنجایش 500 میلی لیتر دارد. با استفاده از سری مخصوص همزن دستگاه می توانید انواع مایعات از جمله تخم مرغ را هم بزنید. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد 5.5 * 5.5 * 41.5 سانتی متر
وزن 1.8 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 10 سرعت
توان مصرفی 800 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.