گوشت کوب برقی نیمه صنعتی  گاستروبک مدل 40229

گوشت کوب برقی نیمه صنعتی گاستروبک مدل 40229

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 40229

بررسی اجمالی

گوشت کوب برقی نیمه صنعتی گاستروبک مدل 40229 گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر ها...
+

گوشت کوب برقی نیمه صنعتی گاستروبک مدل 40229

گوشت کوب در زندگی خانواده های ایرانی جایگاه مخصوصی دارد مخصوصا برای تهیه گوشت کوبیده آبگوشت، اما کار با آن معمولا کمی سخت و خسته کننده است. این روزها محصولی جدید و پرکاربرد وارد بازار شده است که دردسر های شما را کم کرده است. گوشت کوب برقی بهترین جایگزین برای گوشت کوب های قدیمی هستند. شما به وسیله گوشت کوب برقی نه تنها می توانید گوشت کوبیده داشته باشید بلکه می توانید اکثر مواد غذایی خود را با آن میکس کنید مانند سوپ، فرنی، مواد کتلت و غیره.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما گوشت کوب برقی نیمه صنعتی گاستروبک مدل 40229 را معرفی میکنیم.

گوشت کوب برقی گاستروبک مدل 40229 دارای توان مصرفی 175 وات است. مزیت اصلی این گوشت کوب پایه استیل بلند آن است که ارتفاع 18 سانتی متر دارد. از این گوشت کوب برقی می توانید برای میکس کردن غذای کودک، سوپ، تهیه سس، اسموتی و انواع شیک استفاده کنید. گوشت کوب برقی 40229 دارای 2 سرعت کم و زیاد می باشد که به وسیله دو دکمه روی بدنه پلاستیکی می توانید سرعت دلخواه خود را تعیین کنید. به علت بلند بودن میله شما می توانید در هر بار مصرف تا حجم 12 لیتر مواد غذایی را میکس کنید. سرعت چرخش تیغه های این گوشت کوب برقی 19500 دور دقیقه می باشد که در زمان شما بسیار صرفه جویی می کند. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع 40 سانتی متر / قطر 6 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
توان مصرفی 175 وات
جنس بدنه ترکیب استیل و پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.