اتو دستی هوشمند پایه دار عرشیا مدل SI116-2000

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: SI116-2000

بررسی اجمالی

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم...
+

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

در هنگام خرید یک اتوی با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد که مهمترین آنها: توان مصرفی اتو، جنس کف اتو، طول سیم اتو و وزن اتو می باشد. بهتر است جنس کف اتو از سرامیک یا تیتانیوم باشد و سیم اتو نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

اتو دستی هوشمند پایه دار عرشیا مدل SI116-2000 یکی از مدل های جدید از برند عرشیا میباشد با طراحی ارگونومیک دارای توان مصرفی 2400 و از سیستم حسی iTouch بهره میبرد و در صورت برخورد با دست خاموش میشود و یا اگر اتو بر روی لباس روشن بماند از سوخته شدن لباس جلوگیری میکند. عملکرد خودکار این اتو هنگام کار از ویژگی های بارز اتو هست.

اتو دستی عرشیا مجهز به سیستم ضد چکه و ضد لک، قابلیت تمیز کن خودکار و تنظیم بخار را دارد. همچنین دارای بخاردهی عمودی، افقی و پیوسته میباشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

 

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
بخار دهی عمودی دارد
بخار دهی پیوسته دارد
جنس کفه استیل
طول سیم 3 متر
عملکرد ضد رسوب / ضد لک / ضد چکه
توان مصرفی 2400 وات
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.