میز اتو نشسته یونیک مدل UN-7020

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Unique
مدل کالا: UN-7020

بررسی اجمالی

میز اتو نشسته یونیک مدل UN-7020 اتو کشیدن لباس ها یکی از کارهایی است که خانم های خانه دار معمولا در برنامه کارهای روزانه خود دارند. برای بسیاری از افراد این کار سخت و خسته کننده به نظر می رسد و ترجیح می دهند که اتو کردن لباس های خود را به خشکشوئی ...

گزینه های موجود

+

میز اتو نشسته یونیک مدل UN-7020

اتو کشیدن لباس ها یکی از کارهایی است که خانم های خانه دار معمولا در برنامه کارهای روزانه خود دارند. برای بسیاری از افراد این کار سخت و خسته کننده به نظر می رسد و ترجیح می دهند که اتو کردن لباس های خود را به خشکشوئی بسپارند. اما با داشتن تجهیزات مناسب و کاربردی می توانید این کار خسته کننده را برای خود لذت بخش کنید. میز اتو یکی از مواردی است که در امر اتو کشیدن لباس می تواند شما را یاری کند. در خرید یک میز اتوی خوب باید به این نکات توجه کنید: ابعاد، وزن، ارتفاع، جنس کفی و مقاومت میز اتو.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما میز اتو نشسته یونیک مدل UN-7020 را معرفی می کنیم.

 

این میز اتو با توجه به ارتفاع 20 سانتی متری خود یک میز اتوی نشسته می باشد. پایه های فلزی قابل تا شدن آن موجب میشود فضای کمتری را اشغال کند و به راحتی داخل کمد و یا زیر تخت جا شود. در کنار این میز یک جایگاه قرار دادن اتو نیز تعبیه شده است. جنس روکش میز از کتان می باشد.  این محصول دارای شبکه مخصوص عبور بخار از زیر میز جهت تسریع در فرآیند اتو کشی می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 94 * 29 * 20 سانتی متر
وزن 1852 گرم
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
جنس پایه فلزی
جنس کفه کتان

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.