ست لیوان بلند کریستال ناخمن مدل نابلس کد 91703

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 91703 Noblesse

بررسی اجمالی

ست لیوان کریستال یکی دیگر از ظروف کریستال مصرفی است که به همراه پارچ ست میگردد. ظروف کریستال از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دل...
+

ست لیوان کریستال یکی دیگر از ظروف کریستال مصرفی است که به همراه پارچ ست میگردد. ظروف کریستال از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا و ظرافت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.

ست لیوان بلند کریستال ناخمن مدل نابلس کد 91703 از مدل زیبای Noblesse با طراحی خاص و منحصر به فرد و با ظاهری شکیل، همچنین درخشندگی و شفافیت در ساخت انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. ناخمن آلمان از جنس کریستال بدون سرب و برای موارد پذیرایی و مصرفی به راحتی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. ست لیوان نابلس ناخمن هر کدام دارای ارتفاع 14.8 سانتیمتر و طول 7.6 سانتیمتر و گنجایش 375 میلی لیتر میباشد. هر ست شامل 6 عدد لیوان میشود. برای داشتن یک پذیرایی بی نظیر میتوانید ست کامل از مدل نابلس ناخمن را از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا خریداری نمایید.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع : 14.8 سانتیمتر / طول : 7.6 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
گنجایش 375 میلی لیتر
تعداد 6 عدد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.