سطل زباله 4 لیتری پدالی هایلو مدل 05040

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Hailo
مدل کالا: 05040

بررسی اجمالی

سطل زباله 4 لیتری پدالی هایلو مدل 05040 کارخانه و شرکت هایلو در سال 1947 در کشور آلمان تاسیس گردید. این شرکت بعنوان یک کارخانه حرفه ای و بسیار مدرن از همان ابتدا کار تولید خود را شروع نمود و به عنوان تولید کننده برتر و پیشرو در زمینه ساخت انواع نر...

گزینه های موجود

+

سطل زباله 4 لیتری پدالی هایلو مدل 05040

کارخانه و شرکت هایلو در سال 1947 در کشور آلمان تاسیس گردید. این شرکت بعنوان یک کارخانه حرفه ای و بسیار مدرن از همان ابتدا کار تولید خود را شروع نمود و به عنوان تولید کننده برتر و پیشرو در زمینه ساخت انواع نردبان و سطل های زباله پا به عرصه تولید گذارد. هایلو هر روزه با تکنولوژی جدید و به روز خود و با تنوع دهی فراوان در تولید محصولات بازار خاصی را برای خود در نظر گرفته است و اکنون محصولات هایلو به بیش از 60 کشور مختلف در سراسر جهان صادر و فروخته می شوند.

سطل زباله 4 لیتری پدالی هایلو مدل 05040 یکی دیگر از مدل های سطل زباله از برند آلمانی هایلو میباشد. این مدل سطل دارای گنجایش 4 لیتر و مناسب برای منازل و یا ادارات و ... است. جنس بدنه از استیل با رنگ بندی بسیار متنوع و پدال از پلاستیک مشکی طراحی شده است که زیبایی این سطل را دو چندان کرده است. عملکرد سطل زباله هایلو پدالی بوده و با فشار کمی به نرمی درب سطل باز و بسته میشود. درب سطل محدوده ی باز شدن وسیعی را به شما میدهد که به راحتی زباله دورن سطل قرار میگیرد. در زیر سطل یک پایه پلاستیکی برای افزایش ثبات و جلوگیری از لغزش قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات هایلو Hailo است.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع : 28.2 سانتیمتر / قطر : 23.5 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
قابلیت پدالی
گنجایش 3 لیتر
جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.